שידור חיBall הכרויות סקסBall גלריהBall ראשיBall
Bottom
  סיפורים ופנטזיות

>>  מרינה  חזרתי לכתוב לכם יקרים שלי.      4/1/2022
 היי חברים יקרים שלי..הרבה זמן לא כתבתי..[קורונה]יש לי כמה סיפורים עסיסיים לספר לכם..נתחיל במסיבת סוף שנה שהייתה לי..בשישי האחרון הוזמנתי לחגוג סוף שנה במועדון חברים סגור בהרצליה..בשעות הערב הכנתי את כל הביגוד הסקסי שלי [ערב גשום] חוטיני סגול וחזיה סגולה..מיני אדום צועק.נעלי עקב שחורות.וחולצה צמודה בשחור..הגעתי למקום המסיבה..בכניסה היו הרבה אנשים ..אני ניגשתי למלווה שתכניס אותי פנימה..נכנסתי אולם ענק מפואר ..שתיה חופשי..אוכל חופשי היה בכל טוב..באמצע הייתה רחבה של ריקודים זוהרת ..שאני שותה יין ראיתי חברה שלי שגם הוזמנה..היי קורל מה שלומך.מה את עושה פה..הגעתי עם בן הזוג שלי..תכירי..גבריאל..נעים מאוד אני מרינה..ואז קורל לוחשת לי ..יש פה הרבה מה שאת אוהבת זונה קטנה..טוב אני בסבבה שלי בבר שותה בכיף..ואז ניגש אלי בחור נחמד גוף מוצק נראה טוב גברי .שבע מוקה ..היי נעים מאוד אני גרי .נעים מאוד מרינה..הזמין ויסקי עמדנו על הבר שתינו וחקרנו אחד את השני..מתברר שגרי בן 45 גר במוטל בחוף תל אביב ועובד בשגרירות ..גר לבד ..סיפר לי שהייתה חברה הרבה זמן אבל המשפחה שלה לא רצו אותו בגלל לא יהודי..טוב השעה 23.50 עוד מעט נשיקה לשנה חדשה..אני מרגישה שגרי נדלק עלי בטרוף..אמרתי לעצמי אני זורמת עם נשיקה...שעה 24.00 ואז כולם מתנשקים..גרי ניגש אלי ושאל..אפשר נשיקה..נווווו ואז גרי התחיל לנשק אותי בפה ..צרפתית ענקית..אני זרמתי איתו והתנשקנו כמה דקות בכייף..וגרי הזמין אותי לרקות ..גרי מושיט לי יד ומרקיד אותי ככה 10 דקות..חזרנו לשבת בבר בצד..הרגשתי שגרי אש עלי..שתינו עוד ואז קמנו לרקות לנעימות מוסיקה מרגיעה..גרי מחבק אותי צמוד ומנשק לי את הצאוור..אני מרגישה רטיבות בכוס שלי..נצמדתי לגרי והרגשתי את החבילה חזקה ובליטה ענקית ..20 דקות אנחנו מתחרמנים אחד על השני..השעה 2 בלילה גרי מציע לי לחגוג עד הבוקר אפה שאני רוצה..חשבתי קצת..תזמין חדר פה במלון צמוד לחוף בהרצליה..לא עברה שניה וגרי צועק לי..יש חדרררררררררעלינו למלון נכנסנו לחדק..גרי קפץ כלי בנשיקות בפה ..אני הייתי בוערת לזין..ואז ישבתי על המיטה וביקשתי מגרי להתקרב אלי ..עמד מולי ..הורדתי את המכנס והתחתון של גרי..ראיתי זין בצבע מוקה עבה שעומד חזק..התחלתי לנשק את הכיפה ולאט לאט מצצתי אותה.כמה דקות חצי זין היה לי בפה ..מצצתי כמו סוכריה ...ירדתי לביצים וליקקתי אותם ...גרי היה בעננים..10 דקות וביקשתי מגרי להתקלח בקטנה..שגרי נכנס למקלחת ..אני הייתי עירומה עומדת בפיסוק עם הפנים לחלון ענק שמשקיף לים..גרי ראה אותי והתחיל לדבר שטויות..ואז אני צועקת..רד לי בן זונה ..גרי צלל לישבנים שלי ליקק אותם חדר עם הלשון וחור של הטוסיק שלי וזיין אותי עם הלשון..אני הייתי רטובה בטרוף..שגרי היה על 4 מלקק אותי למטה..הסתובבתי שהכוס שלי בדיוק על הפה שלו..גרי התחיל ללקק ומצץ את הדגדגן וזיין אותי בלשון עמוק בכוס..לאחר כמה דקות פיסקתי את הרגלים כמה שיכולתי שאני עם הפנים לחלון..גרי עמד מאחור והתחיל להחדיר את הזין לכוס שלי..הכניס את הכיפה לאט לאט ועוד קצת ועוד קצת עד שנכנס הכלללללללללללל ואז גרי התחיל לזיין אותי בעמידה חדק ומהר ..קרע אותי עד שגרתי פעמים ברצף..גרי המשיך לזיין מהר עד שעמד לגמור..הסתובבתי מהר וירדתי על הברכיים לקבל שפיך והרבה בפה שלי..וואוווו היה זיון טוב..נכנסנו למקלחת ביחד סבון שמפו .חזרנו למיטה..שתינו יין אדום .אני שוכבת על הגב וגרי מתחיל ללקק אותי יורד לי לכוס ומלקק כמו כלב מיוחם. מלקק מוצץ את הדגדגן..אני מרגישה רטובה ובוערת לזין...בקשתי מגרי לשכב על הגב..התחלתי למצוץ את הזין שעמד כמו טיל....ליקקתי את הביצים ואז הרטבתי את הכוס שלי..עמדתי מעל הזין ובפיסוק ירדתי לאט לאט עד הסוף שהזין היה תקוע בכוס שלי עד הסוף..התחלתי לזיין אות גרי מהר מהר עד שגמרתי בטרוף....ירדתי מגרי ושכבתי על הגב..גרי מייד התחיל עם הלשון שוב...ליקק אותי ורצה לזיין אותי בכוס..הייתי גמורה וכאב לי מהעובי של הזין..לא רציתי לבאס את גרי..בא תזיין אותי בפה ..עמדתי על 4 וגרי על הברכיים מולי מזיין לי את הפה זיין כמה דקות ובלי הודעה השפיך לי בפה מלא מלא עד שנרגע ואני ליקקתי את השפיך ....בשעה 4 בבוקר חזרתי הביתה מסופקת ומרוצה...יש לי עוד זי שאני רוצה בסביבה...עד פה להיום יקרם שלי....להתראות מרינה