שידור חיBall הכרויות סקסBall גלריהBall ראשיBall
Bottom
  סיפורים ופנטזיות

>>  אמיר  דייט עם דייג      2/2/2013
 היי לכם חברים..תודה על הפרגון שלכם ...רציתי לספר לכם עוד על מעללי הסקס שלי..אני מקבל מאוד פניות מגברים ..לפני כמה ימים קיבלתי פניה מאוד מעניינת שגבר שביקש להפגש איתי בנמל ביפו ..הו הכיר אותי מהסיפורים שלי אני כותב..הייתי מאוד סקרן להפגש איתו..לא ראיתי תמונות שלו[בד"כ אני לפני פגישה מבקש לראות קצת] הו סקרן אותי מאוד...טוב יום הפגישה הגיע..נסעתי ליפו לנמל ומקום הפגישה..הגעתי וראיתי את הבחור לפי המגדים שלו....גבר נרא הטוב בנוי טוב שחרחר עם קרחת מבריקה...הגעתי ולחצי את ידו הרגשתי את העוצמה שבו..אנחנו עומדים ממש על המזח ומדברים מכירים אחר את השני..הבנתי מאוד שהו ערבי [אן בעיה עים זה]..ולאחר 15 דקות של חקירות הו אומר לי אמיר אני מזמין אותך לסיבוב בים וואווווווווווווווו עלינו לסירה שלו א גדולה ..הו דייג בן 40 גר לא רחוק מישם.התחלנו לשוט להתרחק מהנמל 2 קילומטר ואז הו דוממם מנוע מזק שתיה קלה והתחיל לשאול אותי עלי מה אוהב מה מחפש..לפני בספורים שלי הו ידע הכל בעצם..ואז הו מתחיל לספר על החיים שלו ואך התגלגל לכל זה...טוב לאחר שאנו מדברים חופשי הו שאל אותי ..אפשר וידוי עלי ..בכיף אמרתי.אני גייז זה בסדר מצידך...אין לי בעיה אמרתי ..ואז הבחור התחיל להוריד את הבגדים ונשאר עירום ממממממממממ היה לו כלי ענק ועבה שחור ביצים ענקיות היה חלק ..התקרב אלי הגיש לי את הכלי לפה אני מהר התחלתי ללקק אותו מהביצים עד לכיפה ככה כמה פעמים עד שהכלי נעמד ברזל מישם ליק קתי את הביצים שהתקשו לאט לאט ושאני מלקק הו אומר לי אתה טוב אמיר אתה מטריף אותי..ושוב הכלי שלו נכנס לי לפה והתחיל לזין אותי בפה שאני מלטף את הביצים לאחר כמה דקות של מציצות עמדתי מולו והוה חיבק אותי והתחיל ללקק לי את הצאוור עים לשון ענקית והתקרב לאוזן שלי ולחש לי אני מת לזיין אותה כפרה שלי אתה משגע אותי...הקטן שלי נעמד חזק ואז הו קרב את השפתים שלו לפה שלי והתחיל לנשק אותי בפה שלך לשון ענקית לה שלי אני התחלתי למצוץ את הלשון שלו כאילו זה זין הו ממש השתגע ממני ..הורדתי את הבגדים שלי הו מהר ירד לי והתחיל למצוץ לי את הקטן ואת הביצים שלי הייתי חרמן אש...ידעתי שהו גייז וגם אוהב לקבל זין ...ככה היינו 10 דקות הו נכנס פנימה וחזר עים חומר סיכה וקונדום..ביקש ממני למרוח לו בפי הטבעת חומר סיכה אני חבשתי קונדום וידעתי שהו רוצה בהתחלה לקבל את הקטן שלי עמוק..לאחר שהיינו וכנים הו חיבק אותי וליקק לי את הפה ואמר לי תן לי את הקטן שלך עמוק אמיר ..העמדתי אותו על 4 בדוגי והתחלתי לחדר לחור שלו לאט לאט עד התרחב למימדים של הקטן שלי ואז התחלתי לזיין אותו מהר וחזק ככה אוהב..שאני מזיין אותו אני מאונן גם את הכלי הענק שלו הו צרח מעונג כה 10 דקות עד שהו גמר איתי ביחד ...הו ביקש ממני לשכב על הגב שלף את הקונדום שהיה מלא שפיך והתחיל ללקק את הקטן שלי עים גם השפיך שהיה מרוח..טוב לאחר שנרגענו ידעתי שאני עומד לקבל זין ענק ..ניגשתי לכל י שלו והתחלתי למצוץ אותו כולל הביצים לאחר כמה דקות עמד ברזל...הו סובבת אותי על ארבע מרח חורר סיכה גם על הכלי נישק לי בגב והתחיל לחדור לאט לאט עם הכיפה...בהתחלה היה לי לחץ בגלל העובי ולאט לאט הכיפה חדרה ופילסה דרך לכל הכלי הענק התחיל לזיין אותי לא טלאט ועד ועבר וזיין מהר וחזק אני אוננתי לעצמי שהזגר שלו מזין אותי הרגשתי את הלשון שלו מלקק לי את הצאוור והזרג שלו מזיין אותי ככה הייינו 15 דקות עד שאני גמרתי ושהרגשתי שהו עומר לגמור אמרתי תגמו לי בפה גבר..הו סובב אותי עים הפנים וירק לי לפה שפיך רותח כמות ענקית וגם לפנים מממממממממממממממ אני ירקתי על הבטן שלי הו התחיל ללקק לי את הפנים עים השפיך שלו ונישק אותי צרפתית עים כל השפיך שהיה מרוח על הפנים שלנו מצץ לי את הלשון כמו זין .עד שנרגענו ..חזרנו חזרה לחוף היה מדהים..הו ביקש ממני להיות איתו בקשר.....זהו חברים עד פה להיום מחכה לכם לפנק אתכם גם...אני במייל dumensxs@walla.com אמיר