שידור חיBall הכרויות סקסBall גלריהBall ראשיBall
Bottom
  סיפורים ופנטזיות

>>  נתי  טיול לאילת מהעבודה      13/12/2012
 שלום לכולם אני נתי בן 26 מהדרום. אני עובד בחברה גדולה בתפקיד מבקר איכות. הסיפור הוא סיפור אמיתי לגמר שקרה לי. יש לי חבר בעבודה שאני מדבר איתו הרבה הוא בן 60 בן אדם טוב וככה נקשרנו הוא המהנדס של החברה אני מכיר את המשפחה שלו מטיולים קודמים שנסענו לאילת כל החברה אם המשפחות . הבת שלו בת32 הייתה אם בעלה באחד הטיולים , אישה מרוקאית מאוד מושכת אם שיער שחור חלק ועור שזוף. לאחר הטיול החבר שלי נפתח אליי והתחיל לספר לי שהיא ובעלה לא מסתדרים ושלא מצליחים להביא ילדים לעולם וכל הזמן רבים. במשך הזמן תמיד היה מעדכן אותי מה קורה איתם . ואז יום אחד אמר שהם כבר גרושים . שכחתי מזה וזה לא כזה עניין אותי, הודיעו לנו שהטיול לאילת מקדים בחודש במקום יולי הוא יהיה ביוני. החבר אמר לי שהוא בה רק אם הבת שלו וישר המחשבות התחילו לרוץ במוחי שאני חייב לזיין אותה :) הגענו למלון הולידי אין. ראיתי שהם כבר שם הסתכלתי אליה היא הייתה כזאת סקסית אם טייץ שחור וחולצה לבנה . הסתכלתי אל הכפות רגליים שלה היא הייתה אם כפכפים ולאק אדום על האצבעות , הרגשתי את הזין שלי מתנפח, ידעתי שאני לא זז מהם בטיול ואנסה להרשים אותה בעקפים, בערב אכלנו ביחד דיברנו לפתע היא הציעה לי ללכת איתה לטיילת להסתובב קצת , מיד הסכמתי בדרך אני משחזר לעצמי כל מה שאבא שלה היה מספר אליה ופשוט תוך כדי דיבור אהיתי אומר לה כל מה שהיא רוצה לשמוע, הסימנים התחילו לבוא שכנראה היא מתרשמת ממני לטובה. בדרך שאלה אם יש לי מישהי, עניתי לה שאין לי זמן בגלל העבודה והלימודים אז אני מסתפק בסטוצים מזדמנים. השיחה גלשה לימים שלה אחרי הצבא שהיא מאוד אהבה סטוצים וכדומה מהדיבור שלנו אהיתי מאוד מחורמן והצעתי לה לקנות אלכוהול ולשתות ביחד היא הסכימה , קניתי בקבוק אבסולוט אם אקסלים ושאלתי לאן נלך, היא אמרה בוא לחדר שלך כי כנראה אבא עייף והלך לישון, ישר הבנתי שהיא שלח הלילה. חזרנו למלון נכנסנו לחדר הדלקתי מוזיקה ערוץ 24 התחלנו לשתות וכל אחד סיפר חוויות מין שעבר. לפתע היא הורידה את הנעליים שלה ושמה את הרגל על הברך שלי ושאלה אם זה בסדר אם חיוך ממזרי, עניתי לה שזה יות מבסדר אם חיוך והתחלתי ללטף לה את הכפות רגליים, היא שאלה אם אני אוהב את הרגליים שלה חייכתי אליה והתחלתי ללקק אותם היא נאנחה על הכיסא וראיתי שהיא מאוד נהנת התחלתי לעלות למעלה אם הלשון עד שהגעתי לשורט שלה . הורדתי אותו לאט והתגלה שם חוטיני לבן יפיפה , הזזתי אותו לצד וכל מה שרציתי זה רק לאכול לה את הכוס , זה מה שעשיתי אני יורד לה תוך כדי נושך קלות את הדגדגן לאחר מכן מסובב אותה ומלקק לה את פי הטבעת זה היה משהו מטורף היא גנחה כמו חיה תוך כדי מזיזה את האגן ומכניסה לעצמה אצבע לכוס הזין שלי מתפוצץ בתחתונים , לאחר שהיא גמרה כמה פעמים אמרה לי עכשיו תורך להנות הורידה לי את הג׳ינס ביחד אם הבוקסר תפסה את הזין שלי ביד הסתכלה עליי חייכה דפקה יריקה על הזין והתחילה למצוץ אותו כמו מטורפת הרגשתי שאני מתפוצץ כזאת מציצה לא הייתה לי בחיים כעבור כ 5 דקות אני מרגיש שאני הולך לגמור ואמרתי לה שרני רוצה למלות לה את הפה בזרע שלי , התשובה שלה הייתה אני שלך הלילה תעשה בי מה שאתה רוצה דחפתי לה אותו עמוק פנימה תוך כדי תופס לה בשיער ולוחץ הרגליים שלי רועדות אני מרגיש איך הכל יוצא לי מהזין כל טיפה הרגשתי שהיא כבר בלי אוויר ושחררתי היא ירקה הכל על השטיח וצחקה . ככה המשכנו את הלילה בזיונים ודיבורים מלוכלכים . מקווה שהשנה היא גם תגיע. נשים תיצרו קשר natichen123321@gmail.com
 >>  מענג        16/12/2012
 אהלן רננה
אשמח אם תצרי קשר במייל
XUPDHHH@GMAIL.COM
לחוויות חושניות ומטריפות..
גבר שיודע ואוהב לענג אישה
להשתמע
 >>  נתי        14/12/2012
 אופרה תצרי קשר במייל נעבוד אל השגיאות כתיב ובמיוחד אל הרומנטיקה natichen123321@gmail.com